POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW

Mając na uwadze zagrożenie związane z rozpowszechnianiem się koronawirusa powodującego chorobę covid 19, Powiatowy Rzecznik Konsumentów funkcjonuje bez możliwości bezpośredniego kontaktu z konsumentem.

Sposób załatwienia spraw przez rzecznika

  1. Skargi przyjmowane są poprzez doręczenie pocztą tradycyjną lub umieszczenie w skrzynce podawczej znajdującej się w holu urzędu przy ul. Bolesława Chrobrego 27 ( wejście od sanepidu). Do skargi należy dołączyć  kopie dokumentów, które dotyczą przedmiotowej skargi.
  2. Porady konsumenckie udzielane są telefonicznie pod nr telefonu 95 748 89 53 w poniedziałki od 10-15, wtorki, środy i czwartki od 7.30-12.30

Wszelkie sprawy związane z ochroną konsumenta można wysyłać na adres e-mailowy rzecznik@powiatchoszczno.pl

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Teresa Czapiewska

 

Print Friendly, PDF & Email