WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII I KATASTRU
SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I KATASTRU
Mając na uwadze zagrożenie związane z rozpowszechnianiem się koronawirusa powodującego chorobę Covid-19 informuję, iż Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru funkcjonuje bez możliwości bezpośredniego kontaktu z interesantem. Wobec powyższego poniżej widnieje informacja w jaki sposób można załatwić poszczególne sprawy:
SPRZEDAŻ MAP ORAZ INNYCH MATERIAŁÓW I INFORMACJI Z ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO
- Należy pobrać i wypełnić wniosek dostępny pod linkiem: https://spowchoszczno.bip.net.pl/?a=1555 (należy wybrać odpowiedni wniosek w zależności od zamawianych materiałów). Należy pamiętać o podaniu kontaktowego numeru telefonu, adresu e-mail na który zostanie przesłany dokument obliczenia opłaty oraz adresu do korespondencji na który zostaną wysłane przygotowane dokumenty;
- Po dokonaniu opłaty wskazanej w przesłanym przez organ dokumencie niezbędne jest odesłanie dowodu opłaty za materiały na adres e-mail z którego został wysłany do Państwa dokument;
- Należy własnoręcznie odebrać i pokwitować otrzymane dokumenty drogą pocztową.
SPORZĄDZENIE WYPISÓW I WYRYSÓW Z EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
- Należy pobrać i wypełnić wniosek dostępny pod linkiem: https://spowchoszczno.bip.net.pl/?a=56. Należy pamiętać o podaniu kontaktowego numeru telefonu, adresu e-mail na który zostanie przesłany dokument obliczenia opłaty oraz adresu do korespondencji na który zostaną wysłane przygotowane dokumenty;
- Po dokonaniu opłaty wskazanej w przesłanym przez organ dokumencie niezbędne jest odesłanie dowodu opłaty za materiały na adres e-mail z którego został wysłany do Państwa dokument;
- Należy własnoręcznie odebrać i pokwitować otrzymane dokumenty drogą pocztową.
ZGŁOSZENIA PRAC GEODEZYJNYCH / KARTOGRAFICZNYCH
- Zgłoszenia prac geodezyjnych / kartograficznych realizowane są poprzez portal KERG.
Zasady rejestracji dostępne pod linkiem https://spowchoszczno.bip.net.pl/?a=8848,
- Materiały do zgłoszeń udostępniane są wykonawcom prac poprzez portal i.KERG lub pocztą tradycyjną.
ZAWIADOMIENIE O WYKONANIU ZGŁASZANYCH PRAC GEODEZYJNYCH / KARTOGRAFICZNYCH + WNIOSEK O UWIERZYTELNIENIE DOKUMENTÓW OPRACOWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WYKONAWSTWA GEODEZYJNEGO
- Należy przedłożyć zawiadomienie o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych / kartograficznych wraz z ze zbiorem nowych, zmodyfikowanych lub zweryfikowanych danych należących do zakresu baz danych oraz operatem technicznym lub wniosek
o uwierzytelnienie dokumentów opracowanych przez jednostkę wykonawstwa geodezyjnego; - Należy pamiętać o podaniu kontaktowego numeru telefonu, adresu e-mail na który zostanie przesłany dokument obliczenia opłaty oraz adresu do korespondencji na który zostaną wysłane przygotowane dokumenty;
- Po dokonaniu opłaty wskazanej w przesłanym przez organ dokumencie niezbędne jest odesłanie dowodu opłaty za materiały na adres e-mail z którego został wysłany do Państwa dokument;
- Należy własnoręcznie odebrać i pokwitować otrzymane dokumenty drogą pocztową.
AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
- Zasady aktualizacji ewidencji gruntów i budynków dostępne są pod linkiem https://spowchoszczno.bip.net.pl/?a=9452.
- Należy pamiętać o podaniu kontaktowego numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji.
UZGADNIANIE USYTUOWANIA PROJEKTOWANYCH SIECI UZBROJENIA TERENU
- Zasady dostępne są pod linkiem https://spowchoszczno.bip.net.pl/?a=1554
- Należy pamiętać o podaniu kontaktowego numeru telefonu, adresu e-mail na który zostanie przesłany dokument obliczenia opłaty oraz adresu do korespondencji na który zostaną wysłane przygotowane dokumenty;
- Po dokonaniu opłaty wskazanej w przesłanym przez organ dokumencie niezbędne jest odesłanie dowodu opłaty za materiały na adres e-mail z którego został wysłany do Państwa dokument;
- Należy własnoręcznie odebrać i pokwitować otrzymane dokumenty drogą pocztową.
Wnioski / dokumenty można złożyć do skrzynki podawczej znajdującej się w budynku Starostwa przy ul. Bolesława Chrobrego 27 (wejście do sanepidu), wysłać drogą pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Choszcznie, ul. Nadbrzeżna 2, 73-200 Choszczno lub elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP adres skrzynki:/spowchoszczno/skrytka/.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie https://spowchoszczno.bip.net.pl w Poradniku interesanta (jak to załatwić w urzędzie?) » Załatwianie spraw » Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru.
Dokumenty będą wysyłane pocztą na adres wnioskodawcy.
Wszelkie zapytania w sprawie w/w lub innych spraw, które chcą Państwo załatwić
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru można wysyłać na adres geodezja@powiatchoszczno.pl. Informacje udzielane są również telefonicznie
(0-95) 765-70-14. Za utrudnienia przepraszamy.
Dorota Kądziołka
Kierownik Wydziału Geodezji,
Kartografii i Katastru
Starostwo Powiatowe w Choszcznie